Veel gestelde vragen

1. Kan een tekst van een gedicht of een quote aangepast worden?
Ja, dat kan zeker. Stuur mij hiervoor even een mail naar info@afzenderanoniem.nl of vul het contact formulier in. De levertijd hiervoor kan wel langer zijn. Daarover stel ik je dan op de hoogte.

2. Kan ik een persoonlijk gedicht op maat bestellen?
Ja, dat kan zeker. Kijk hiervoor even onder het kopje :”uniek voor jou.”
De levertijd hiervoor kan wel langer zijn. Daarover stel ik je op de hoogte.

3. Kan ik een bestelling als cadeautje naar een ander verzenden?
Dit is zeker een mogelijkheid. Het is altijd leuk om een ander te kunnen verrassen. Vul bij factuuradres jouw adres in. Je kunt een vinkje plaatsen bij : Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven.” Hier kun je het adres invullen van diegene waar het cadeautje naar toe mag worden verzonden.

Wil je er een persoonlijke noot bij plaatsen? In het opmerkingsveld kun je de boodschap schrijven en ik zal ervoor zorgen dat deze bij de bestelling komt. Je kunt hiervoor een mini kaartje of wenskaart uitzoeken en bestellen bij je bestelling.

Ik zorg dat de ontvanger het pakketje thuisbezorgd krijgt en dat het feestelijk versierd is.

4. Hoe worden de producten verpakt?
Alle producten worden verzonden in een brievenbusdoosje.

5. Ontwerp je de producten zelf?
Jazeker; ik ontwerp alle producten zelf. Dit zijn alle teksten, tekeningen, prints en ontwerpen.
Het houten doosje heb ik niet zelf ontworpen en gemaakt.

6. Hoe worden de verzendkosten berekend?
Dit gaat aan de hand van de tarieven van Myparcel en PostNL.

7. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Ik streef er naar om jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden.
Als je voor 14.00 besteld op dinsdag t/m zaterdag dan verzend ik het pakketje diezelfde dag.
Bestel je gepersionaliseerde artikelen? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. Hiervan stel ik je op de hoogte.

Heb je een spoedaanvraag? Stuur even een mail naar info@afzenderanoniem.nl of stuur een Whatsapp berichtje naar 0630143701. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

8. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat er iets in mijn dienstverlening niet naar wens is. Je kunt een berichtje sturen naar info@afzenderanoniem.nl of via het contact formulier. Ik zal zo snel mogelijk reageren.

UItzondering van de late avond en het weekend, reageer ik meesteal dezelfde dag nog.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

© 2018 - 2019 Afzenderanoniem | Persoonlijke wenskaarten met quotes en gedichten | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.